Wednesday 25 June 2014

Minyak ikan boleh bakar lemak ke ?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirohmanirrohim..jom baca doa dulu....
“Ya Allah ya Tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepada- mu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepada- Mu dari lemah kemahuan dan malas, aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepada- mu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia. Amin “

Ok bersiaran saya semula di arena alam maya ini..jam menunjukkan pukul 12:20 AM..encik suami lena dibuai mimpi..puan isteri sibuk dengan keyboardnya...wah gitewww..hehe..

Tajuk ni pasal minyak ikan boleh bakar lemak ke?..korang rasa apa..boleh bakar tau..meh saya perkenalkan agen pembakar lemak itu adalah..taraaaaa.....Omega Guard Shaklee!!!..mesti pernah dengar kan..ni gambarnya..botol pon nampak cam gagah perkasakan..
anda boleh terus klik link dibawah kalau terus nak beli..pastu terus bayar..mudahkan

  saya berminat nak beli

saya dulu ingat omega hanya  baik untuk otak je...tapi bila dah join Shaklee ni dan baca banyak pasal produk baru tau..omega 3 ni boleh bakar lemak u oll..hebat kan..i like!!..maksudnya omega 3 ni memang awesome!!!..lagi2 produk dari Shaklee..lagi ohsem!..hehe

magik kan hanya dgn tablet kecik tu boleh bakar lemak..meh nak cite camne ianya bertindak..

rahsianya ada pada Fatty acid iaitu asid lemaknya..Ini adalah contoh lemak yang bagus ye kawan-kawan walaupun ianya perkataan LEMAK (negatif je bila fikir lemak..kihkih ) Kalau nak tahu Asid lemak omega 3 ini membantu meningkatkan paras hormon "leptin"....Leptin?..apa tu..tak pernah dengar kan..
ok kalau nak tau Leptin ni ialah hormon yang bantu mengawal selera makan. Jika paras leptin dalam badan adalah tinggi maka selera makan kita akan berkurang. bagus kan..teruja i!

Dan paling best Leptin ini juga boleh meningkatkan metabolisma badan. Bila metabolisma meningkat, maka cepatlah lemak dibakar di mana akan membantu kita untuk kurangkan berat. Peningkatan metabolisma amatlah diperlukan untuk kita2 kaum wanita ni sebab metabolisma akan berkurang bila umur makin meningkat..kan..kan..ok tarik nafas..LEPAS!..

Baru ku tau ada hormon nama Leptin..bagaimana dengan anda?..pasti baru tau jugak kan..;)

Ok sini saya share satu research yang menunjukkan omega 3 fish oil ni betul2 membantu pembakaran lemak

Ni saya ambil dari Master Hanum

"A study published in the International Journal of Obesity showed that supplementing the diet with omega 3 fish oil increases the 
number of fat calories burned per day by up to 26%!" -sumber dari:energyfirst

Dan satu lagi 

"Dalam satu study di Australia menunjukkan mereka yang bersenam dan mengamalkan omega 3 lebih banyak membakar lemak daripada mereka yang bersenam tanpa mengambil asid lemak omega 3."

Kan betul kan even research pon telah membuktikannya...

Jadi kesimpulannya marilah kita makan lemak (asid lemak omega 3) untuk bakar lemak..hihi

Berminat untuk beli lemak ni (asid lemak omega 3)..boleh hubungi saya Umi Azmil 0132405031 (SID 1042931) atau email ke vitaprecious@gmail.com 
Konsultasi akan diberikan percuma..jangan risau after sale service pasti ada..FOC je ;)..Nak dapat harga ahli tak?..mari sertai kami ;)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure
 or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment