Sunday 6 July 2014

Apa Itu Vivix Shaklee

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Ianya mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Vivix juga telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk membantu melindungi dan membaikki kerosakan DNA, mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel, membantu penghasilan tenaga dari mitokondria dan melambatkan pembentukan protein AGE.

Itulah serba sedikit tentang Vivix Shaklee ini.

Mari kita baca keratan akhbar dan majalah yang pernah berkongsi tentang kehebatan Vivix  Shaklee ini kepada seluruh rakyat Malaysia ketika itu...

Keratan Majalah Aniqah 1 March 2010



"Wanita bimbang dengan proses penuaan yang berlaku pada wajah. Namun, ini adalah proses semula jadi yang tidak dapat dielakkan. Jenama produk kesihatan terkenal, Shaklee memperkenalkan minuman kesihatan Vivix Botanical Benerage Mix yang membantu melambatkan proses penuaan. Kandungan minuman ini ialah anggur muskat, elderbero, lobak ungu dan polygonum cuspidatum terbukti membantu untuk melawan penyakit serta melambatkan proses penuaan. Minuman ini sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas di mana pengguna hanya minum sesudu sehari dan merasai perbezaannya. Minuman ini juga boleh dijadikan masker pada wajah dengan menyapu dan dibiarkan beberapa minit. Vivix boleh didapati menerusi harga ahli Shaklee di semua cawangan Shaklee seluruh negara." -Majalah Aniqah  


Harian Metro 22 Januari 2010 


"Jenama produk kesihatan terkenal Shaklee memperkenalkan minuman kesihatan Vivix Botanical Beverage Mix yang menghimpunkan semua kebaikan tumbuhan berkenaan. Malah ia adalah produk terlaris dengan jualan sejuta botol sejak tahun pertama diperkenalkan di Amerika Syarikat (AS) dan Kanada.Menurut Ketua Pegawai Saintis Shaklee Corporation Amerika Syarikat, Dr Carsten R Smidt, Vivix adalah kuasa baru menghalang proses penuaan wajah.Kandungan anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum terbukti membantu untuk melawan penyakit serta melambatkan proses penuaan.  
"Kajian yang dijalankan membuktikan kandungan dalam tumbuh-tumbuhan terutama anggur muskat memberi tindak balas melawan agen penuaan. "Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. 
Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)," katanya. Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. 
Katanya, Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain."
sumber: Harian Metro

SubhanaAllah..kan memang terbukti Vivix Shaklee ni amat hebat..mari kita berikhtiar dengan Vivix Shaklee ini...

Mahal ke  Vivix Shaklee ini?..saya rasa tak mahal mana kalau dibandingkan dgn kos rawatan setiap bulan..tak salah kita ikhtiar dengan Vivix Shaklee dan mencegah sebelum melarat...

Tahukah anda bahawa pembelian 2 botol Vivix Shaklee bulan ini akan melayakkan anda mendapat percuma keahlian dan rebat sehingga RM300!!

Berminat untuk dapatkan dengan harga ahli..Huhungi saya untuk keterangan lanjut

Umi Azmil
Email: vitaprecious@gmail.com
Sms / Whatsapp : 013 2405031
Blog: http://vitaprecious.blogspot.com

Anda akan diajar dengan pemakanan yang betul dan konsultasi selepas pembelian.  FOC sahaja ;)

Terima kasih kerana singgah disini.
Jumpa lagi...


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments:

Post a Comment