Tuesday 15 July 2014

ESP Shaklee menjamin penyediaan Asid Amino untuk badan

Bila menyebut protin pasti kita akan terus terbayangkan telur, daging dan ayam. Itu adalah sebahagian makanan yang boleh memberi sumber protin kepada kita.. mari kita kenali apa itu protin

Kenapa badan perlukan protin ?..ini kerana protin adalah bahan utama dalam pembentukan tisu dan organ dalam badan dan komponen utama untuk hormon manusia. Di samping itu protin juga merangsang fungsi psikologi kita. Kekurangan protin dalam badan boleh mengakibatkan beberapa masalah kepada  kesihatan kita seperti lemah daya tahan tubuh melawan penyakit, kehilangan kepejalan otot, masalah hormon dan beberapa lagi.

Jadi amat penting kita untuk pastikan pengambilan protin yang berkualiti dalam kehidupan seharian kita. 

Jadi salah satu cara untuk memudahkan penyerapan protin dalam badan ialah melalui pengambilan ESP Shaklee...ESP Shaklee merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. ESP Shaklee sangat sesuai untuk semua peringkat umur - tua dan muda. 

Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehingga kepada pengeluarannya.



ESP Shaklee = 2x ganda daging , 4x ganda telur, 12x ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.


Keistimewaan ESP Shaklee :

Awet Muda
Baik untuk hormon
Baik untuk prostat
Kulit remaja
Pembekal tenaga
Membaiki pigmentasi
Membaiki memori

harga adalah SERENDAH RM150 dan tahan 2 bulan....berbaloi kan

Untuk maklumat lanjut  boleh hubungi saya 0132405031 atau email vitaprecious@gmail.com untuk tawaran harga yang menarik ;)

Terima kasih kerana sudi singgah disini..sila datang lagi ye ;)


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
--------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 013 2405031 atau email vitaprecious@gmail.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment