Monday 7 July 2014

Keajaiban Vivix Shaklee

Sempena promo cik Vivix Shaklee bulan ni..ingin saya kongsikan manfaat vivix ni..

Vivix Shaklee ni amatlah sesuai untuk mereka yag tak suka makan bnyk supplemen..sebab vivix ni merangkumi semua supplemen dan amat bagus untuk kesihatan yang optimum.

Kalau nak tahu, Shaklee jalankan penyelidikan yang bertahun2 sebelum release kan produk ni ke pasaran..nampak kan Shakee betul2 mementingkan kualiti dan serius dengan penyelidikan produk ni sebab ambil masa bertahun2 sebelum perkenalkan kepada kita semua dan untuk pastika produk ini selamat dan berkesan terhadap pelanggan / pengguna Shaklee...Baguskan..dan paling amazing Vivix sangatttt laris dan terjual lebih 1 juta botol hanya dalam hanya setahun selepas diperkenalkan..hebat sangat


Itu antara manfaat ViVix..meh kita baca testimoni mereka yang telah berjaya menikmati manfaat dari Vivix ni....

Vivix Shaklee & Jantung


credit Master Hanum


Vivix Shaklee & Diabetes




Vivix Shaklee & kanser



Vivix Shaklee & perokok tegar



Tiada lafaz yang boleh diucapkan selain Alhamdulillah , Masya Allah..gembira bila Vivix ini mampu memberi harapan yang baru dan memberi kegembiraan kepada mereka yang mempunyai masalah kesihatan seperti diatas..alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..

Mereka sanggup untuk berhabis dengan Vivix sebab mereka yakin Vivix mampu mengubati sakit mereka / orang tersayang mereka dengan izin Allah..alhamdulillah..

Jadi saya rasa kehebatan dan keajaihan vivix ini tidak harus diragui..tidak ada salah kita ikhtiar dengan vivix Shaklee ini kerana mungkin ia serasi dengan diri anda dan anda akan kembali sihat seperti sedia kala dengan izin Allah.

Kalau anda berminat boleh hubungi saya..

chopppp...sebelum tu

Tahukah anda bahawa pembelian 2 botol Vivix Shaklee bulan ini akan melayakkan anda mendapat percuma keahlian dan rebat sehingga RM300!!

Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut

Umi Azmil
Email: vitaprecious@gmail.com
Sms / Whatsapp : 013 2405031
Blog: http://vitaprecious.blogspot.com

Anda akan diajar dengan pemakanan yang betul dan konsultasi selepas pembelian.  FOC sahaja ;)

Terima kasih kerana singgah disini.
Jumpa lagi...


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

1 comment: