Tuesday 16 December 2014

ESP Shaklee lain dari soya biasa

Salam semua..

ESP Shaklee...siapa yang kenal produk ni..memang femes betul..dan tak hairan ianya adalah best seller produk dalam Shaklee..

Walaupun ianya dihasilkan dari soya tapi ianya amat berbeza dari soya biasa yang ada dipasaran..kenapa?

Ini adalah jawapannya...

Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amino Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian
Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.

Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP (Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna.

Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones
Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafein.

Hah itu lah bezanya...ESP sesuai untuk semua peringkat umur..lagi2 untuk ibu hamil dan menyusukan anak..

Bagi ibu hamil..ianya membantu menjaga perkembangan fetus dan juga memberi tenaga berpanjangan manakala bagi ibu menyusukan ianya membantu merangsang pengeluaran susu ibu...dan paling best membantu juga untuk ibu kelihatan cantik dan gebu kerana protein yang ada didalamnya boleh membantu  menghasilkan sel2 yang baru..

Bestkan;)....

Dapatkan dari Umi ye 0132405031

Berjumpa lagi...tata

No comments:

Post a Comment