Thursday 23 October 2014

Beza ESP Shaklee dengan Soya biasa

Pertama adalah cara pemprosesan ESP Shaklee..ianya dicuci hanya dengan air bagi mengekalkan isoflavine genistin dan daidzin yang penting untuk membekalkan kita dengan keseluruhan manfaat soya manakala bagi soya biasa kebanyakkannya dicuci dengan alkohol dan akan menghilangkan isoflavine yang bagus.

Kedua ialah Soya dalam ESP Shaklee adalah Non-GMO yang mana Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagaiIdentity Preserved Program (IPP).Program ni memastikan kacang soya Shaklee bebas dari pendedahan perubahan genetik. Dari benih hingga penyimpanannya, Shaklee sangat menitikberatkan hal ini  untuk memastikan bahan ramuan adalah semulajadi dan berkualiti tinggi.
Shaklee merupakan syarikat pertamayang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Kacang soya terasing yang pertama telah dicipta oleh Dr Shaklee pada 1970-an.
Ketiga ESP Shaklee menyediakan semua asid amino yang tidak boleh kita dapati dari makanan. Asid amino amat diperlukan dalam badan untuk memastikan kesihatan yang berpanjangan.
Keempat ESP Shaklee juga mampu memberi manfaat seperti berikut :
  • Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri, 
  • Bantu hilangkan parut jerawat di muka, 
  • Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, 
  • Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur, 
  • Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
  • ESP juga Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat. 
  • ESP jika diambil bersama supplement2 lain akan bantu penyerapan yg lebih baik semua supplement yg kita ambik..cepat menyerap dan kesan yg lebih baik berbanding mereka yg tak ambil bersama ESP.

Berminat..jom order ngan Umi ye :)
promo2 Oct 2014

Umi Azmil
Pengedar Shaklee Terdekat Anda
(Puncak Perdana, Alam Budiman, Cahaya SPK Shah Alam dan sekitarnya.)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 013 2405031 atau email vitaprecious@gmail.com untuk maklumat lanjut.


No comments:

Post a Comment