Saturday 18 October 2014

Penapis Air Shaklee

Get Clean Water Shaklee – Penapis air yang bergerak

Bagaimana Get Clean Water Shaklee berfungsi

Get Clean® Water merupakan jag air pertama yang menggunakan sistem penapis blok karbon yang boleh diisi semula. Dan ini membantu mengurangkan timbunan botol plastik bagi pemuliharaan alam sekitar. Ia juga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap blok penapis. Ianya mudah dibawa kemana2. Kita tak perlu susah2 untuk memasangnya.

Get Clean® Water  berkesan mengurangkan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain di samping mengekalkan kandungan mineral air yang bermanfaat dan juga berkesan untuk mengurangkan klorin. Get Clean® Water juga mampu menapis 330 liter bersamaan 80 gelen air bagi setiap blok penapis yang disediakan. Get Clean® Water adalah jag air pertama yang dilengkapi system penapisan blok karbon isian semula. Baguskan….

Ianya juga mempunyai meter automatic yang mana akan menunjukkan jumlah gelen air yang telah ditapis. Anda hanya perlu isi air dan terus guna ianya pasti amat mudah, tanpa perlu menggunakan kuasa elektrik untuk memasak air. Mudah kan!

Pastinya ringan dan mudah dibawa kemana2 dan menjimatkan kos! 

Keistimewaan Get Clean® Water

Selamat

  • Menyingkirkan plumbum dan pelbagai benda asing dalam air
  • Get Clean® Water mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf berkesan dalam mengurangkan plumbum dan benda asing lain oleh Persatuan Kualiti Air (WQA).

Pintar

  • Hanya beberapa sen bagi satu liter air
  • Warga Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter, Get Clean® Water mampu memberikan air yang bersih dengan rasa yang lebih sedap. Ia juga dilengkapi meter pintar yang menunjukkan bilakah masanya anda patut menukar penapis. Tiada lagi ketidakpastian.

 

Berkuasa Tinggi

  • Lebih banyak air bersih pada setiap masa
  • Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) air daripada setiap blok penapis - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkenal. Malah, jag ini berupaya mengurangkan bahan cemar dalam air yang boleh memudaratkan kesihatan anda.

Mesra Alam

  • Memelihara kesejahteraan alam sekitar
  • Get Clean® Water menggunakan jag air dengan sistem penapis blok karbon isian semula yang pertama di dunia. Langkah ini dapat membantu mengurangkan timbunan sampah. Malah, setiap penapis diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan mesra alam sekitar.

Jom lah cuba dapatkan penapis air bergerak ni..mudah dan berbaloi..

Jangan segan2 tanya Umi ye0132405031…;) 

 

No comments:

Post a Comment