Tuesday 21 October 2014

Kebaikan Alfafa Shaklee




Jom kenali alfafa Shaklee - 

Alfafa adalah tumbuhan yang kaya dengan pelbagai nutrisi dan telah digunakan oleh manusia sejak lebih dari 2500 tahun dan diiktiraf sebagai makanan yang paling kaya dengan nutrisi dan zat galian.

Untuk Alfafa Shaklee, ianya dihasilkan daripada daun alfafa yang telah matang dan dituai apabila telah mencapai tahap kematangan yang mutlak ini kerana daun yang telah matang kaya dengan klorofil. Proses penghasilan Alfafa  Shaklee ni amatlah ketat dan teliti bagi memastikan kualiti alfafa Shaklee yang terbaik.

Alfafa Shaklee kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin., 8 enzim dan fitokimia. 10 biji alfafa menyediakan nutrisi yang sama dengan segelas susu.

Kebaikan Alfafa Shaklee

- Mencuci hati, darah dan usus kerana kandungannya yang alkali boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, membuang toksin dari badan dan mencantikkan kulit dan otot.

- Melawan alahan yang mana membantu memperbaiki keadaan kulit sensitif , kurap, bau badan dan kulat air dengan berkesan.

- Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser, gastrik dan sembelit

- Membantu menyingkirkan lemak dan kolesterol

- Melawan tumor dengan memperbaiki sel2 kanser dan membuang tumor.

- Melegakan keletihan

- Melegakan sakit atritis dan kesakitan

Itu adalah kebaikan dari alfafa ianya membantu kesihatan yang menyeluruh

Untuk sebarang pertanyaan.. tanya je Umi bila2 ye ;)

Umi Azmil
0132405031
Pengedar Shaklee Terdekat Anda
(Puncak Perdana, Alam Budiman, Cahaya SPK Shah Alam dan sekitarnya.)

** Thesestatements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 013 2405031 atau email vitaprecious@gmail.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment