Wednesday 15 October 2014

Kenali ESP Shaklee




·                     Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amino Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. 
·                     Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian 
·                     Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus. 
·                     Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP (Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna. 
·                     Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones 
·                     Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafein.

Memang ESP Shaklee adalah minuman protein yang terbaik..dihasilkan dari sumber kacang soya yang telah melalui kawalan dan pengawasan yang ketat.
Anda tak boleh sama kan ESP ni dengan produk kacang soya yang lain sebab cara penghasilannya adalah berlainan. ESP Shaklee dihasilkan oleh saintis2 yang berkaliber dan pembuatannya sangat ketat. Manakala minuman soya yang biasa terdapat dipasaran kebanyakan telah mengandungi bahan perasa dan pengawet.

ESP Shaklee adalah produk yang sangat hot dan femes dengan keberkesanannya..Alhamdulillah ramai yang berjaya mendapat kesan positif dari ESP ini baik dari kalangan kanak2 dan dewasa malah ibu hamil amat digalakkan mengamalkannya sejak dari awal kehamilan lagi.

Berikut adalah beberapa testimony dari ibu yang mendapat manfaat dari ESP ini..


"Kulit baby cantek... My baby boy dah 5 bulan, tapi kulitnya masih tulus mulus mcm newborn... Tak tau laa kalau dah lasak nnt akan berparut pula... Untuk mommy pula, of course beri tenaga, cantikkan kulit & beri sumber protein secukupnya untuk bayi di dalam kandungan..." 
~ Pn. Arnie

"kulit baby sya bersih n takde ruam2 wpun bdn dia smgt. sya consume masa preggy smpi la hari ni. skrg baby sya dh 4 bln." 
~ Pn. CT Shamin

"alhamdulilah kulit bby sy cantik n tiada masalah sgt....sy start ambil esp mse kndungan 5 bln smpai skrg bby nk msuk 4 bulan....kulit mamanye pn lembut...papa yg tegur..x tipu tau....hehehhehe...." 
~ Pn. Eyna 


Alhamdulillah..anak sihat ibu gembira..tak gitu?..;)

Camne nak dapatkan ESP ni..boleh je order ngan Umi 0132405031...

Jangan segan2 ye..;)


No comments:

Post a Comment