Sunday 2 November 2014

Atasi Asma dengan Omega Guard Shaklee

Salam semua..ok Umi akan ceritakan bagaimana Omega Guard Shaklee membantu masalah asma kanak2..entri ini adalah kesinambungan dari entri sebelum ini ye..

Omega Guard Shaklee mampu membekalkan omega 3 yang terbaik kepada pesakit asma dan ia adalah Minyak Ikan yang terbaik di dunia.



Omega Guard Shaklee terdiri daripada 7 Asid Lemal Omega-3 semulajadi iaitu EPA (eLCOSA pENTAENOIC aCID, DHA  (Docosa Hexaenoic Acid), 
EPA menyihatkan jantung & sendi, manakala DHA penting bagi perkembangan & fungsi otak.

Shaklee menghasilkan Omega Guard Shaklee ini melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium dan dioksin.

Kajian juga menunjukkan pesakit Asma kekurangan omega-3 jadi dengan pengambilan Omega Guard Shaklee  mampu membekalkan omega 3 yang secukupnya kepada mereka. Baguskan...

Jadi kepada ibubapa yang mempunyai anak menghidap asma, boleh lah amalkan Omega Guard Shaklee dan dengan izin-Nya anda boleh jauhkan inhaler daripada anak2 anda. 

Disamping itu juga Omega Guard Shaklee ini bagus untuk perkembangan otak jugak..kiranya macam 2 in  1 gitu..

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan Omega Guard Shaklee ini, anda boleh hubungi saya 0132405031 untuk tawaran promosi bulan ini ;)


ingin mengubah hidup anda ?..jom daftar sebagai sebagai ahli Shaklee...

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee :

Yuran RM75 Seumur Hidup
Untung Runcit
Bonus Bulanan
Bonus Kereta
Bonus Melancong

Bonus Tambahan
Anda bersama Kumpulan Sokongan yang Awesome
Berada di bawah bimbingan Master / Leader yang hebat

 Ayuh Sertai Kami!!


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms / whatsapp ke 013 2405031 atau email umiazmil85@gmail.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment