Monday 10 November 2014

Energy Tea Shaklee : Kurus hanya dengan Merah, Putih, Hijau!

Wah menarikkan bila boleh kurus dengan hanya guna warna diatas..senang bangat!..hehe..siapa suka minum teh? siapa suka sila angkat teh shaklee anda..;)..Teh juga salah satu faveret minuman saya. Lagi best bila cicah dengan biskut kering kan macam zaman2 kecik dulu.hehe


Apa yang dimaksudkan dengan warna tersebut ialah kandungan 3 serangkai yang ada dalam teh ni. Ianya adalah gabungan Exotic White, Red & Matcha green tea yang sempurna. Bawah ni gambar 3 serangkai yang terlibat secara langsung dalam penghasilan teh ini. ( cakap macam teh ni orang pulak..hehe)

ini saya ambil dari blog Master Hanum
http://permatacintaku.blogspot.com




Hasil perkahwinan campur ini maka terhasil lah ini.hehe - semua manfaat teh-teh tu ada dalam satu sachet ini sahaja. Hebat kan!


Dan paling best, teh ini memang dirumus khas untuk "inch loss plan". Maknanya kalau minum ni anda boleh mengurangkan inci-inci yang tidak diingini. Ini paling penting pada wanita terutamanya untuk hilangkan 'spare tyre' yang tak diingini tu..kan..hehe. Inilah masanya untuk ratakan bahagian yang ada bumper lebih tu..

Selain itu juga teh ini juga membantu meningkatkan metabolisma. Jika metabolisma tinggi maka cepatlah anda kurus.  Maka semestinya ia pilihan yang tepat bagi anda yang ingin berdiet tapi mahukan produk yang senang diminum dan dibancuh.

Jadi anda boleh jadikan ia sebagai minuman anda bila-bila masa yang anda perlukan. Mudah je nak bancuh hanya letak dalam air suam atau air sejuk atau panas ikut citarasa anda. Ianya bentuk serbuk, tuang dan kacau. Tiada uncang.

Harga RM131 untuk 28 sticks.
Sangat berbaloi untuk kesan yang diinginkan. Jom pakat minum teh ni

Untuk maklumat lanjut, hubungi Umi ye
Umi Azmil
Email: umiazmil85@gmail.com
H/P no: 013 2405031
ID Shaklee: 1042931
Blog: http://vitaprecious.blogspot.com


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **




1 comment: