Friday, 7 November 2014

Jadikan Bawang Putih sebagai supplemen

Salam semua..berjumpa lagi kita..ok seperti yang Umi beritahu sebelum ni Umi nak cerita berkenaan supplement Shaklee yang berasaskan dari bawang putih.

Ini Umi perkenalkan Garlic Shaklee. Ianya dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California , USA diwaktu musim panas. Ianya juga dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan Allicin aktif. 



Menang tidak dinafikan Shaklee merupakan syarikat yang amat menitik beratkan kawalan atas penghasilan produk nya bagi memastikan kualiti sesuatu supplement tersebut. Untuk pengetahuan anda, setiap 2 tablet Garlic Shaklee ini membekalkan 1000mg eksteak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

Bagus kan..dengan adanya supplemen ini membantu kita untuk dapatkan khasiat bawang putih dalam bentuk tablet.

Umi nak kongsikan kebaikan Garlic Shaklee ni ye..jom baca

Mengandungi spearmint - Mempertingkatkan sistem penghadaman,fungsi jantung.
Antibiotik yang selamat dan semulajadi - Selamat untuk pertingkatkan sistem imun tubuh,menghalang penyakit berjangkit seperti selsema,kulat,kuman,virus dan yis candida.

Menghalang alergi - hidung yang sensitif,alergi,asthma,selsema ,hepatitis

Mempertingkatkan sistem penghadaman - seperti kembung perut, gastric dan ketidakhadaman.

Memoderatkan tekanan darah tinggi - Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi

Detoksifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Garlic juga mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.

Menurunkan kolesterol - LDL,trigliserid dan kelikatan darah,mengurangkan bekuan darah,meningkatkan HDL,melindungi jantung dan menghalang strok dan penakit koronari.

Mencegah kanser - membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser - Nitrosamine

Menstabilkan glukos

Itu adalah kebaikan Garlic shaklee. Ianya juga merupakan antibiotik semulajadi untuk kita. 

Boleh dapatkan Garlic shaklee ini melalui Umi..whatsapp/ telegram kat no ni ye 0132405031 ;)

6 comments:

  1. kalau nak telan the real garlic.. mcm tak mampu je.. telan ni je.. hehe
    CARA MENGHILANGKAN BINTIK KOLESTROL DI BAWAH MATA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul fisha..memang xlah nak telan garlic sebiji camtu heheh

      Delete
  2. Replies
    1. Aah zainah..senangkan da ada dlm bentuk tablet je

      Delete