Tuesday 25 November 2014

Cara kurus dengan selamat

Salam semua..

Sesiapa pasti ingin diri langsing dan menawan kan..jadi Umi nak kongsi tentang Cinch Shake Shaklee ..ianya boleh membantu anda mencapai impian anda untuk langsing dan sihat..Umi da mulakan program pelangsingan untuk Encik suami sebab hari tu waktu buat medical check up..doktor cakap tekanan darah Azmil tinggi..jadi Umi rasa mesti salah satu sebab adalah berat badan..Umi cuba ikhtiar ni...bila badan kurus insha Allah kita akan rasa lebih sihat kan..Umi belikan Cinch Shake perasa Caffe Latte..Azmil suka rasanya..dia cakap rasa macam horlick..boleh tak..hehe..xpelah asal dia nak minum..



Ada 4 sebab untuk anda memilih Cinch Shake sebagai program diet sihat dan selamat.

1. Ianya diformulasi dengan leucine, asid amino penting untuk membakar kalori dan lemak sambil mengekalkan jisim otot.

2. Dengan leucine, jisim otot kekal. Ini mengekalkan kadar metabolisme badan. Sesetengah produk biasa di pasaran memang membakar lemak, dalam masa yang sama turut membakar otot, yang kemudiannya memperlahankan kadar metabolisme badan. Akibatnya, setelah berat anda turun ketika mengambil produk tersebut, akhirnya akan naik semula setelah berhenti. Ini tidak terjadi dengan Cinch.

3. Cinch kaya dengan protien, dibancuh dengan susu segar sebagai pengganti hidangan makanan. Anda kekal kenyang tanpa rasa lapar yang melampau. Ketika ini, badan akan membakar kalori dan lemak berlebihan dalam badan. 

4. Selepas anda kurus dengan Cinch, anda kekal cantik! Kenapa? Oleh kerana otot-otot yang memejalkan tubuh masih dipelihara dengan baik dengan adanya leucine, ya, tiada paha, lengan dan perut menggeleber!

Mahu kesan lebih efektif dan cepat dengan Cinch?

Menurut pakar nutrisi/pakar pemakanan Shaklee, kesannya lebih cepat dan efektif apabila Cinch diambil bersama Energy Soy Protien. Satu scoop Cinch + 1 sudu ESP digoncang dalam susu segar, setiap kali sarapan dan juga makan malam!

Dengan izin Allah pasti anda sihat, cantik, menawan dan langsing ;)

Pengedar Shaklee Anda
Umi Azmil

1 comment:

  1. boleh menganti makanan anda kerana dikatakan mempunyai nutrient yang cukup untuk sehidangan makanan :D


    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete