Saturday 8 November 2014

Garlic Shaklee Hebat!!!

Tahukah kita bahawa bawang putih adalah sumber antibiotik semulajadi. Ianya mudah didapati di dapur kita dan merupakan bahan utama dalam masakan. Bukan sekadar bahan masakan tetapi juga amat bagus untuk kesihatan kita. 

Jadi Umi syorkan kalau sakit boleh lah cuba makan bawang putih ni mentah2..Insha Allah boleh kurangkan sakit tapi ada ke yang sanggup nak telan camtu je tanpa dimasak atau dicampur dalam makanan..mesti korang rasa tak sanggupkan..Umi pon tak sanggup..hehehe...Tapi jangan risau Umi boleh tunjukkan alternatif lain. Tak payah risau kena telan seulas bawang putih tu...apakah ia..Ianya adalah Garlic Shaklee..dah siap dalam bentuk tablet..kalau yang camni sangguplah rasa nak telan kan..hehe

Itu dia bawang putih dalam botol..senang dan mudah untuk diambil kan..kan..

Jom baca beberapa testimoni tentang Garlic Shaklee ni...

Testimoni pertama 
- Garlic Shaklee mempunyai kebaikan anti kulat jadi secara tak langsung ianya membantu masalah gatal2 badan seperti kastemer ni..kalau awak rasa2 macam ada gatal2, kurap atau kudis dibadan boleh lah cuba Garlic Shaklee ni sebagai alternatif selain dari ubat sapu...


Testimoni kedua
- Garlic Shaklee bantu untuk masalah jerawat dan bantu untuk kurus jugak!..menarik...kalau ikut petua orang2 lama bawang putih membantu untuk kurangkan jerawat dengan menyapunya ke muka..perghh confirm pedih..jadi bagus lagi ambil garlic ni untuk proses detox dari dalaman..bila dalaman sihat maka luaran pun akan bertambah sihat macam testimoni ni..


Testimoni ketiga 
- Membantu hilangkan bengkak dan sakit gigi sebab kalau ikutkan bawang putih ni memang sumber antibiotik asli dan ada sumber anti inflamsi yang boleh mengurangkan bengkak. 


Bestkan garlic ni..macam2 boleh..berminat nak dapatkan..orderlah dengan Umi ye 0132405031

Harga murah dan sangat berpatutan..patut ada di setiap rumah sebagai antibiotik semulajadi keluarga sebab kalau nak telan seulas bawang putih tu memang tak lah kan..hehe.even dalam tablet ianya tetap bawang putih yang penuh dengan khasiat..;)

3 comments:

  1. Garlic ini sememangnya antioksidan dan antibiotik semula jadi :D

    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete
  2. siapa yang tak suka makan bawang putih boleh ambil garlic ni.. boleh meningkatkan tahap kesihatan

    Rahsia Kecantikan Semulajadi

    ReplyDelete